Najczęściej zadawane pytania
Zapoznaj się, aby uniknąć nieporozumień w przyszłości.
1Dlaczego warto nas wybrać?
Mamy ponad 10 lat doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb naszych klientów. Kiedy chodzi o Twój dom, nie warto oszczędzać na jakości usług. Potrzebujesz profesjonalnej i doświadczonej firmy, która zapewni najwyższą jakość prac bez zbędnych kłopotów i stresu.
2Jak mogę się z Wami skontaktować?
Możesz wypełnić formularz rezerwacji na naszej stronie internetowej lub zadzwonić do nas pod numer znajdujący się na podstronie Kontakt.
3Czy potrzebuję waszej wyceny?
Jeśli zadanie jest stosunkowo proste, nasz przeszkolony personel biurowy może oszacować potrzebny czas na wykonanie pracy. W przypadku bardziej skomplikowanych zadań zorganizujemy dla Ciebie wycenę.
4Czy wycena jest płatna?
Nie, wycena jest bezpłatna.
5Jak mogę się przygotować?
Zalecamy dostarczenie zdjęcia zadania, które trzeba wykonać, aby pomóc nam oszacować potrzebny czas i materiały. Warto również przygotować kilka dodatkowych, mniejszych zadań na wypadek, gdyby główne zadanie zostało zakończone szybciej niż przewidywano.
6Co zrobić, jeśli nie wykorzystam całego zarezerwowanego czasu?
Jeśli zarezerwujesz pół dnia lub pełny dzień, zostaniesz obciążony naszą stałą stawką. Jeśli zarezerwujesz zwykłe zlecenie, zostaniesz obciążony za każde pół godziny (minimum godzina dla hydraulików i elektryków). Jeśli zlecenie zostanie zakończone wcześniej, zapłacisz tylko za rzeczywiście wykorzystany czas.
7Czy muszę zapewnić własne materiały?
Jeśli masz takie materiały, to pomoże to zaoszczędzić czas i pieniądze. W przeciwnym razie chętnie je dla Ciebie pozyskamy, jednak z opłatą 25% narzutu.
8Czy fachowcy dotrą na czas?
Zarezerwujemy dla Ciebie godzinną ramę czasową przyjazdu. Nasze ekipy doskonale znają okolicę i potrafią dostosować się do warunków drogowych, ale niestety czasem zdarzają się nieprzewidziane okoliczności na drodze.
9Czy mogę czuć się bezpiecznie wpuszczając fachowców do domu?
Oczywiście. Wszyscy pracownicy noszą nasze mundury, posiadają identyfikatory i są wykwalifikowanymi fachowcami, którzy wiedzą, że najważniejszy jest klient.
10Co dzieje się po zakończeniu pracy?
Fachowiec pokaże Ci fakturę z rozpisanymi kosztami za materiały, parkowanie itp. Jeśli się zgodzisz, podpiszesz go, a fachowiec przyjmie płatność.
11Co jeśli nie jestem zadowolony z wykonanej pracy?
To rzadko się zdarza, ale jeśli tak, skontaktuj się z nami, a my postaramy się rozwiązać problem tak, byś chciał skorzystać z naszych usług w przyszłości.
12Jaka jest Wasza polityka anulowania rezerwacji?
Jeśli chcesz anulować lub przełożyć potwierdzoną rezerwację, potrzebujemy 48 godzin powiadomienia. W przypadku rezerwacji po stałej dziennej stawce lub po godzinie 18:00 lub w sobotę, opłata wynosi pełną szacowaną wartość rezerwacji.
13Dlaczego potrzebujecie danych mojej karty kredytowej podczas rezerwacji?
Używamy tych informacji jedynie w celu zabezpieczenia rezerwacji. Nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami do momentu zakończenia pracy. Możesz również wybrać inny sposób płatności, jeśli wolisz.